PAGES

Thursday, September 23, 2010

Merayau di Bukit Bintang
















Semalam aku ronda-ronda kat bukit bintang,saja menghilangkan rasa boring ngan kawan sekampung.aku duk lepakkat dataran maybank sambil menghayati lagu-lagu yang di mainkan oleh pemuzik jalanan group Alpha Wasi yang di angotai oleh brader ramli rock n the gang.lagu depa ni best macam lagu-lagu Kitaro dan Mohram. Group ni main lagu latin dengan berbagai instument yang pelik-pelik ,xkenal la aku apa mendanya alat-alat depa ni. Tapi yang penting best. Korang bleh tgk dan kenal depa melalui blog diorang ni di http://alphawasi.blogspot.com/. Layan beb..sekarang ni tiap-tiap hari diorang ni perform kat sana. Pegi la layan dan sumbang sikit tuk mereka ni. nak cd pon ada.dioarang produce sendiri kot tapi aku tgk kencang je jualan selama sejam aku melepak tu. Ni ada beberapa gambar yang aku posing ngan diorang.

No comments:

Post a Comment