PAGES

Tuesday, December 6, 2011

Annual Dinner Kumpulan UEM








Semalam 5 December bertempat di Mines International Exhibition & Convention Centre Kumpulan UEM telah mengadakan Annual Dinner untuk meraikan seluruh anggota Kumpulan syarikat seperti OPUS, UEM Land, UEM Builders, CIMA, Kualiti Alam dan Propel. Program julung julung kali diadakan ini di hadiri lebih 4000 tetamu. Program ini di hoskan oleh pengacara terkenal iaitu Farouk ,Shahira & Kamal polis tu, tah sjak bila dia jadi pelawak plak,maybe sebab dia da gerun sejak tembak orang aritu kot tu yg tukar profesion hehe..

Program semalam bleh tahan la hapening nya cuma ramai rakan sekerja aku xjoin,so kurang geng la,bini aku lak ngah sarat jadi xleh bawak jugak so aku bawak member baik aku,Wan Mat Sabri. Malam tu aku datang da lewat so xsempatla aku nak tgk ragam dan pakaian2 tetamu,mana yang cantik mana yang seksi..melepas beb... Annual dinner ni bertemakan Culture of The world tapi xmendaat support yang menggalakkan pasal aku tgk xramai yang pakai bertema. Biasa biasa ajer org kata.

Makanan utama tuk jamuan semalam pon xbest sgt,nasi mcm best tp lauk plak failed. Tapi apapun syabas kepada penganjur kerana telah berjaya menjayakan program ini dgn jayanya..Bukan senang nak adakan majlis 4000 org,ni dinner bukan ceramah pakatan rakyat yang beribu2 tu. nak serve mkn n atur jadual,payah tu..Syabas sekali lagi..

Aku harap di tahun tahun akan datang diadakan program seperti ini untuk mengeratkan hubungan silaturrahim antara pekerja dan majikan.
Insyallah tahun depan jumpa lagi...

adios amigos ....(zunoding hok tok berapa cerdik tu suka guna perkataan ni)


1 comment:

  1. Review Annual Dinner, macam tak best je bunyinye.... hehhehe... Apa goodie bag yg dapat tuk dinner tu ?

    ReplyDelete