PAGES

Tuesday, May 25, 2010

Selamat datang semua..

selamat datang kepada semua pengunjung blog aku ini.blog nih aku buat adalah untuk mengabdikan pengalaman aku dari kecik sampai aku dewasa.so pasni korang semua buleh la baca entry pasal pengalaman aku dulu hingga kini..

untuk pengetahuan korang semua aku dilahirkan pada 14 ogos 1984 kira-kira 26 tahun yang lalu di kampung kelubi atau dikenali juga sebagai kg. kubang getah di daerah ketereh di kelantan.aku ni kira anak jati kelate la.aku berbangga jadi anak kelate.aku membesar di kg.stan iaitu di kampung sebelah mak ayah aku pasal ma n abah aku selalu pindah randah dan ma aku sakit saraf sejak aku kecik lagi. abah aku keja sojar tu pasal banyak pindah.last aku ikut depa time aku umur 5-6 tahun duk kat cabang 4 pengkalan chepa.

aku ada 6 orang adik beradik n aku anak ke lima dari 6 orang aduk beradik.aku ni anak jate tunggal dalam famili aku tu.ok tu serba sedikit pasal latar belakang aku.

No comments:

Post a Comment