PAGES

Friday, December 2, 2011

Money is Not Enough


Money money money.......where's the money?? duit duit dimana kau duit.....
Duit ni xpenah cukup..Ada seribu nak dua ribu ada dua nak tiga macam bini jugak ada 1 nak 2 ada 2 nak 3 kalo boleh nk cukupkan 4 macam bapak mertua aku..Tapi pokoknya duit...

Bini - Anak, bini aku da nak due dlm bln ni, ikutkan kiraan doktor dia akan deliver 25 Disember tapi ada sedikit berita buruk doktor ckp my baby songsang so kalo last check up nanti baby still songsang maka mayby solving dia akan lakukan cesarean.. Klau boleh xnak la cmtu,bimbang kami nak cara normal apapun aku hanya mampu berdoa agar baby aku pusing bg normal... aku harap sesiapa yang baca pasal ni tolong doa kat bini aku bg dia kuat semangat & selamat lahirkan baby aku..

No comments:

Post a Comment