PAGES

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru Cikgu..





16 Mei hari keramat bagi warga pendidik. sempena 16 Mei ingin aku dedikasikan selamt hari guru dan terima kasih yang teramat sangat pada semua guru-guru yang telah mendidik aku dari tadika hingga ke universiti. Guru engkau umpama tongkat pada si buta yang membantu aku untuk mengenal erti kehidupan membantu aku mencari arah tuju. Cikgu cikgu yang tak dapat aku lupakan antaranye cikgu zunati iatu guru matematik merangkap guru kelas aku iaitu 5 Zamrud semasa aku belajar di sekolah Menengah Kadok, Teacher Nordiyana antara guru bahasa ingeris yang best yang mendorong aku untuk menjadi orang masa kat sekolah tu,terima kasih bebanyak cikgu. Tidak lupa juga pada guru-guru semasa di kolej mara seremban,cikgu anis,cikgu nurihan,cikgu hasliza dan semua guru-guru yang aku kenal.Thanks to all. Okey cukupla setakat ini dulu untuk tahun ini.

Terima kasih cikgu..

No comments:

Post a Comment